challekarlsson

Mamma till Juni

Drömmar

Publicerad 2012-08-31 08:06:39 i Graviditet,

Herregud vilka konstiga drömmar jag har just nu! Vaknar ofta väldigt tidigt på morgonen, ca 04.00 varje morgon av att jag drömt något.
 
För någon dag sedan så drömde jag att jag födde en flicka, en jätte söt fin liten flicka som var svarthårig och mörk i hyn...hm...sedan fortsatte drömmen om hur jag skulle förklara för Palle att det verkligen var hans barn! Vet inte hur det sluta, så länge fick jag inte drömma :)
 
I natt vaknade jag av en mer obehaglig dröm..jag drömde att jag hade fött en pojke, som jag fick träffa först när han var ca 3 veckor, varför vet jag inte? Jag hade ingen barnvagn till honom så jag gick runt med en liten dockvagn till honom och med för små dockkläder på honom. Helt plötsligt var jag och shoppade, men hade inte pojken med mig...plötsligt gick det upp för mig att herre gud vi har glömt honom hemma flera timmar!! Och så skulle vi göra allt för att snabb oss hem, men det kom hela tiden saker ivägen eller som uppehöll oss så vi kom ingenstans...sen vaknade jag...usch! Hemskt att drömma om att vara en dålig mamma!
 
Nog många tankar som snurrar undermedvetet om kommande mammarollen :)
 
Off to work!
 
/Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela