challekarlsson

Mamma till Juni

Höstkänsla

Publicerad 2012-08-30 21:43:00 i Min dag,

Idag har jag haft en riktig höstkänsla! Har varit på jobb i Höganäs idag och det regnade precis hela vägen dit, så mycket så att det var lite jobbigt att köra. När man ändå är på andra sidan Skåne så får man passa på att förena nytta med nöje, så på vägen hem så körde jag inom Yllefabriken i Klippan. Har ni inte varit där tidigare så tycker jag absolut att ni ska köra inom om ni har vägarna förbi. Dem har jätte mycket fint, och med mig hem fick en prickig barnfilt följa med :)

Gå in och kolla på deras hemsida:

Yllefabriken

 

Ikväll så blev det en snabb visit hos Ann och Ante för hämtning av lite loppisgrejer. Ni som gillar loppisar ska boka in lördag kl. 11.00. Då är det dags för loppis i Rinkaby, kom och fynda :)

/Challe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela