challekarlsson

Mamma till Juni

Bröllop

Publicerad 2012-07-29 10:39:07 i Min dag,

Det var en jätte fin och romantisk dag igår och brudparet var så fina!
 
Festen var mycket trevlig, med god mat och dryck, och med en massa dans. Det bjöds på vegetarisk buffé, efterrättsbuffé och bröllopstårta.
 
Jag och Palle utanför kyrkan. Klänningen köpte jag när vi var i Indien för lite mer än ett år sedan.
Det vackra brudparet!
En present från några av gästerna, så fint att se lyktorna segla upp i skyn.
 
De senaste 3 åren har det varit bröllop minst en gång om året, får hoppas att den traditionen håller i sig det är jus å mysigt med bröllop!
 
/Challe

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-07-29 11:28:56

Vad fina ni var :) och ÄR så klart!

Postat av: Marina

Publicerad 2012-07-29 12:56:19

Så fina ni var/är!

Kram

Postat av: Agnetha

Publicerad 2012-07-29 15:16:22

Jättefina.Snyggt Par,både Ni och Brudparet.

Postat av: Mia

Publicerad 2012-07-29 20:38:51

Håller med de andra, superfina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela