challekarlsson

Mamma till Juni

Jag är kär!!

Publicerad 2012-07-30 19:28:17 i Allmänt,

I dag när jag sprang en runda på stan efter fikan med Ida, Hanna o Annelie så hittade jag den nya kärleken i mitt liv...en svamp! :)
 
Vet inte om ni har hört talas om denna svamp innan, men jag säger bara köp den! Jag hittade den på Village, och den heter Miljösvampen. Den tar bort svåra fläckar och rengör alla ytor ENDAST med vatten. Ja det låter för bra för att vara sant, men den fungerar?!
55 kr på Village
 
Jag var ju tvungen att prova direkt när jag kom hem, och fläckarna på väggen som jag inte har fått bort med trasa, svamp och medel tidigare är numera borta! :) Nu har jag bara provat på våra vitmålade väggar, men jag är lycklig över detta inköp. Kommer nog köpa på mig ett lager ;)
 
Tänk på att klippa av den bit ni tror att ni behöver, så ni inte blötar hela svampen på en gång.
 
I dag var även första dagen på jobbet efter semestern..måste erkänna att det var lite segt att gå till kontoret idag. Men det var nog mest för att jag visste att ingen annan var på plats och kommer inte att vara denna veckan heller :( Men nu är man igång och det är bara att köra! Typ 2,5 månad kvar bara sen tar jag ledigt för en lite längre tid framöver :)
 
Tack för dem fina kommentarerna på förra inlägget!
 
/Challe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela