challekarlsson

Mamma till Juni

Pappa på riktigt

Publicerad 2012-11-22 20:26:55 i Barn och föräldrarskap,

Så då var Palle pappa på riktigt ;)
Idag har vi varit och skrivit på papper på att Palle är pappa till Juni.
Det som slog mig var att varför gör man inte detta på sjukhuset när man ändå är där i några dagar?!

Jag skulle ju kunna ta med mig vem jag vill till familjerätten och säga att det är pappan..jaja nu är Palle registrerad som Junis pappa iallafall och vi behöver inte bekymra oss över det :)

Nu sover Juni gott på pappas bröst. Mina fina!

/Challe

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2012-11-25 22:03:44

Jag kom ihåg när jag tog med David dit för att skriva på papper. Man kände sej nästan som en dålig människa som fött en oäkting, tvingat en man att ta på sej faderskapet!:) Tycker faktiskt att det är en sjuk process! Är man gift gäller ju inget sånt! Vilken supersöt liten tös ni har! Ser fram emot att få se henne en dag! Kram på er!

Svar: tack fina du! jag hoppas att vi ses snart! kram kram!
Challe Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela