challekarlsson

Mamma till Juni

Morsdag

Publicerad 2013-05-26 21:27:55 i Min dag,

Då var min första morsdag till ända, en riktig mysdag. Juni var så ivrig att fira, så det blev en tidig start på dagen! Fick en fin bok fylld med recept på smarriga smoothies..så i sommar blir det en ny smak varje morgon ;)

Sa till Palle innan idag..tänk vad vårt liv ser annorlunda ut idag. Det kan hända så mycket på kort tid! Nu har vi världens finaste lilla tjej och äntligen vårt hus(efter ca 2 års letande).

Var tid har sin charm, och jag har haft så mycket kul på vägen hit där jag är idag! (som jag kan se tillbaka på och längta tillbaka till) Men att bli mamma är helt klart det bästa och största i mitt liv! Och jag önskar att alla som vill bli mamma får uppleva det!

Hoppas ni haft en bra helg!

Kram

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2013-05-26 21:38:00

Ja, att bli mamma har varit det bästa! Efter nästan 19 år som mamma tycker jag fortfarande att det är underbart, stort och berikande.

Smoothiebok låter bra. Jag fick ett jättefint halsband.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela