challekarlsson

Mamma till Juni

Inre kondition

Publicerad 2013-11-04 22:58:01 i Allmänt,

Idag har jag haft förmånen att lyssna på en riktigt bra föreläsning, av en man vid namn Torkild. 

Vi behöver nog alla träna vår "inre" kondition lite mer än vad vi gör! Hur bra är ni på att faktiskt säga till er själva att ni duger! Att detta gjorde jag bra! Alldeles för sällan gissar jag...

Skriv varje dag ner tre bra egenskaper som du har. Egenskapen får gärna vara kopplad till en handling som du gjort under dagen...prova! Gör anteckning på mobilen ifall ni inte har papper och penna nära :)


En sak som jag ofta tar upp på de utbildningar jag håller i, och som även togs upp idag, som är viktig att tänka på är:

Ibland gör vi fel, men vi är aldrig fel!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram Challe


Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-11-05 10:45:45

Härligt med lite boost! Det behövs verkligen då & då!
Kram vännen!

Postat av: Marina

Publicerad 2013-11-05 17:01:54

Det där är så viktigt! Att vi gör fel men inte är fel. Samma sak att jag inte alltid gillar de andra gör men det innebär inte att jag inte gillar personen.

Just nu behöver jag verkligen höja mig själv eftersom jag känner att andra arbetar åt andra hållet. Trycker ner. Suck.

Hoppas du inte blir sjuk nu till kalas och allt. Köp esberitox om du inte har. Det tycker vi här är jättebra i alla fall.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela