challekarlsson

Mamma till Juni

Känner ni henne?

Publicerad 2013-11-16 12:45:00 i Allmänt,

Den klantigaste i Sverige???
 
 

Jag har numera en lilltå som är blå och känns som om jag går runt med en prinskorv till tå!!! Ser ni hur svullen den e :)
 
Det komiska i det hela är att jag för nästan exakt ett år sedan gjorde exakt samma sak, fast på en annan soffa och en annan tå...ja sparka tån in i soffan alltså. Då var jag höggravid och gick runt med en stor mage, nu inte lika stor mage men går runt och bär på en 9 kilos tjej lite titt som tätt. 
 
Ont som F-n gör det, hoppas det går över snabbt! Ville gråta men kunde bara skratta åt min klantighet!! Lite plåster på såren hade ju varit om Sverige vunnit igår...
 
Dock fick jag lite plåster på såren idag när jag fick se Junis lycka över att få springa runt på pappas fotbollsträning och sparka boll :)



Nu laddar vi för kalas!
Ha en trevlig helg!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela