challekarlsson

Mamma till Juni

Playdate

Publicerad 2013-11-21 20:33:52 i Juni, Min dag,

Idag har Juni haft efterlängtad playdate med sin kille!



Mysig dag! Behövdes efter jobbresan. Som jag saknade min lilla tjej när jag va iväg! Första gången jag var två hela dagar utan lilla skruttan.

Redan fredag i morgon, och vi ser fram emot en fullspäckad helg! Bebis mys i morgon och efter det tjejkväll, kalas, julbord och besök här hemma på söndag. Ska bli en rolig helg!

Ha en skön kväll!

Kram


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-11-22 09:17:18

Hej!
Vet inte om det bara är på min mobil som bloggen blivit konstig efter att du bytte design. Den är liksom bara i halva fönstret o jag ser inte hela rubrikerna... Vill ju inte missa vad du skriver :)

Svar: Hej!
Oj vad lustigt?! Ser ut som vanligt på min telefon..får kolla upp detta!
Tack för att du sa till :)

Kram
Challe Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela