challekarlsson

Mamma till Juni

Spår av Stockholm

Publicerad 2013-11-06 22:28:29 i Allmänt,

Resan satte sina spår, dels genom ett antal påsar med nya saker/kläder men även en förkylning. Eller ja, förkylning och förkylning...men har något i kroppen som inte har bestämt sig för att bryta ut eller ej..

Men nu struntar vi i det och fokuserar på dem andra spåren..påsarna! :)

Adventsljusstake och kökshandduk från Bruka.


Stjärnformar/skålar från Granit


Mössa och tunika från Lindex till Juni

Klänning och tröja från Zara till Juni. 

Jag hittade även lite kläder till mig själv, de va länge sen jag köpte kläder till mig själv! Mycket roligare att shoppa till Juni! 

I morgon ska vi ge oss ut på jakt efter Farsdagpresent och 1 årspresent till Juni. Har ni något tips på bra farsdagpresenter så får ni gärna dela med er! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela