challekarlsson

Mamma till Juni

Stockholm i mitt hjärta

Publicerad 2013-11-03 22:29:33 i Allmänt, Juni,

En sån mysig helg vi har haft! Juni har stormtrivts att hänga med dem stora tjejerna i huvudstaden! 

Åka tåg gick hur bra som helst, med ett eget säte kan man ju busa hur mycket som helst :)

Det blev en hel del shopping, både till Juni och mig! Kul att hitta lite till sig själv med!

Några ögonblick från vår lilla weekend!

Läsa bok och härma djur 


Öva på att öppna paket!


Fullastad vagn!


Juni med sina girls




Va en fin boll innan jag hällde te över ;)


Inte kul o sitta i vagnen hela tiden..

En hej bild att skicka till pappa där hemma :)


Känner sig som hemma :)


Dags för Juni o nallen att åka hem..

Vi ses snart igen Stockholm!

Ny sova så man laddar för jobb i dagarna  två, i morgon i Malmö!

Kram 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-11-04 10:58:22

Åh! det ser verkligen ut som om att ni har haft det urmysigt!!:-)
Kram vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela