challekarlsson

Mamma till Juni

Lomhörd!!

Publicerad 2013-10-10 21:30:46 i Min dag,

Inte bara de utan det tjuter och väsnas i öronen med! Men det kan de väl vara värt efter en riktigt bra handbollsmatch! Jag är ju lite av en "sportfåne" men oavsett om man gillar handboll eller ej så är det en upplevelse att gå på handboll i Kristianstad. Stämningen och trycket är alltid på topp!

Ikväll hade jag och P en kväll på tumanhand, så vi gick och såg IFK - Lugi. Härlig vinst till IFK!




Hemma busade Juni med moster, sådan lyx!

/Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela