challekarlsson

Mamma till Juni

Tufftufftuff tufftufftuff

Publicerad 2013-10-06 20:27:47 i Allmänt,

Idag har jag och Juni varit i Malmö och hälsat på två gamla högskolevänner. Det blev tåget ner, till Junis förtjusning! (?) På vägen dit hade vi sällskap av en hund, vilket resulterade att Junis lät som en hund hela vägen tills den hoppade av..lite enformigt, men ganska gulligt! På vägen hem var det ett packat tåg med femtielva barnvagnar, så man fick typ sitta med barnvagnen i knät. Dock många barn att titta på för Junis del...

Även om åka tåg inte alltid är kul, så är det banne mig väldigt smidigt! 

Helgen för övrigt har varit fokuserad på köket. Nu väntar vi bara på att våra luckor ska bli målade, sen är det fix och klart! Men återkommer med bild då, svårt att se helheten utan luckor...

I går kväll lyckades vi även se en film. Kan inte bestämma mig för om jag ska rekommendera den eller inte?! Den berörde något oerhört och jag grät större delen av filmen. Den visade på hur oerhört fel det kan bli och vilka konsekvenser det kan bli av ett rykte.  Jagten är en dansk film med Mads Mikkelsen, ja som sagt den berör, dock blir man ledsen över hur människan kan bete sig! 

Dags för jobb i morgon igen, det ska bli roligt!

/Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela