challekarlsson

Mamma till Juni

En dag på stan

Publicerad 2012-10-31 13:46:00 i Min dag,

Blev en cykeltur in till stan, några ärenden som behövdes uträttas samt en lunch med mamma. Sedan råkade det följa med några påsar hem också, bland annat en liten present till Palle.
 
 
 
Ett tips är att ta en sväng inom Åhlens, dem hade 25% rabatt på alla mascaror från Loreal, 20 % på alla neccesärer, 20 % på Rosti Mepal skålar, 10% på ett köp om man är medlem, ja det var helt enkelt många erbjudanden!
 
Jag och Palle har även införskaffat ett par riktigt varma och sköna vinterskor var, curlingkängor från Canada Snow. Har velat ha ett par nya curlingkängor länge, det är banne mig den varmaste skon jag haft! Det är dammodellen som är på bilden ovan.
 
Gravidstatus: Idag är det bara 5 dagar kvar till beräknat datum, men fortfarande inga känningar. Ska nog försöka bege mig ut och cykla varje dag nu, en av mina vänner fick igång sin förlossning så :) Nu när man har ont i foten så är det faktiskt skönt att få komma ut och cykla och röra lite på sig.
 
Hoppas att ni har en bra dag!
 
/Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela