challekarlsson

Mamma till Juni

För ett år sedan...

Publicerad 2013-10-23 22:55:23 i Allmänt,

..såg jag ut såhär!


Hallå kulan! Känns lite overkligt att man hade den där magen! Jag har lite svårt att komma ihåg hur det kändes..

Lunchade med en vän igår som är i vecka 23. Precis börjat känna bebisen sparka och röra sig. Blev allt lite sugen! :) så mysigt! Sen i nästa sekund så kom jag att tänka på veckorna innan det...och då blev jag inte lika sugen..väl för illamående! Tur de e värt det i slutändan!

Och efter att ha sett dessa bilder så känner jag ett enormt behov av att slänga lite färg i håret! 

/Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela