challekarlsson

Mamma till Juni

Myggjakt!

Publicerad 2013-10-15 23:09:23 i Allmänt,

Jag gillar hösten! Alla dessa vackra färger, känslan av att det blir lite extra mysigt att tända ljus, få börja använda vantar och mysiga halsdukar...ja och massor mer!

Idag och igår så har jag dock känt mig lite hängig. Huvudvärk och allmänt kymig...får hoppas att det inte blir något mer av det hela! Dessa dagar hade jag gärna kunnat byta plats med Juni i vagnen :)

Nu hoppas jag på en natts sömn utan att vakna med myggbett! I går var det ett, i morse två!? Hallå, det är mitten av oktober! Det ska inte finnas några myggor nu väl? Har gått på mygg jakt idag, Palle hittade tre och jag en..måtte det varit dem alla!

Sov gott vänner!
/Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela