challekarlsson

Mamma till Juni

Sann dröm?!

Publicerad 2013-07-25 07:14:28 i Allmänt,

Nästan i alla fall...

Drömde för någon natt sedan att det var några som stal våra utemöbler. Jag vaknade och kom på dem, ut och skrek och gorma på dem som aldrig förr..ja man är ju alltid så tuff i drömmarnas värld :)

Nu till det sjukaste..igår när jag och Juni skulle äta lunch ute, så upptäcker jag att någon har stulit våra dynor till utemöblerna?!! Vi har dem i ett förråd i ena hörnet på tomten. Det är ju nästan en sann dröm ;)

Visst störigt att dem är borta, men jag gråter inga floder. Det var billiga dynor som vi köpte första dagen vi flyttade in typ, så jag tyckte inte jätte mkt om dem..mest att vi köper dem billigaste vi hittar för nästa år ska vi inte ha kvar dem :) men däremot tycke jag det är lite läskigt att det har varit någon på vår tomt, smugit runt, rotat och säkert känt på dörrar för att se om det gått att ta sig in. En sak till som gör mig lite konfunderad är att i förrådet fanns två cyklar, fler dynor, lite verktyg och lite annan "skit", men det har han/hon/dem inte rört??!! Utan nej vi tar dem exklusiva dynorna från Jysk, lite komiskt :)

Nu är ju frågan om min dröm igår också kommer att vara en sann dröm?! Jag drömde att jag blev erbjuden jobb både som polis och brandman! Valde brandman :)

Nu ska jag dra upp lill skruttan, idag får vi besök av Ann, Hugo och Ebba innan vi ska åka och hämta Mia vid stationen! Wiii!

/Challe

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2013-07-25 10:05:03

Men va läskigt att du drömde så och att det sen nästan hände. Konstigt och obehagligt att någon varit inne på tomten så pass långt in. Usch!

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela