challekarlsson

Mamma till Juni

Christmasfeeling!

Publicerad 2013-11-24 20:35:19 i Min dag,

Idag har vi ätit årets första julbord. Knytkalas hemma hos några vänner, varav några som ska åka iväg och kommer inte hem förrän efter jul. Därför blev det tidigt jul firande. Det första julbordet smakar alltid bäst! Och varje år har man glömt hur proppmätt man blir även om man tycker att man tar bara lite..








Ikväll så har jag hängt upp julstjärnorna och satt upp ljusstakarna, blir så mysigt! Ser fram emot att fira första julen i huset! 

Kram på er!


Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-11-25 21:53:52

Åh vilken ljuvlig klänning hon har!:-)
Kram

Svar: Tack! Det får bli årets julklänning :) kram
Challe Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela