challekarlsson

Mamma till Juni

Granen

Publicerad 2013-11-27 09:48:47 i Allmänt,

Det här ska få pryda vår gran i år tillsammans med röda traditonella kulor. Allt finns att hitta på ICA, som kör ta 3 betala för 2 på julgranspyntet.
 
 
 
 
Och idag får nog jag och Juni bege oss till Rusta för att köpa den här julgransfoten..
 
Har dock inte bestämt mig för om det blir en svart eller vit...
 
När brukar ni ta fram tomtar och ta in granen? Jag har ju aldrig varit mycket för att pynta tidigare, men nu när Juni är med i bilden så har den lusten kommit tillbaka :)
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2013-11-27 17:20:01

Tomtarna och annat pynt kommer fram runt Lucia men granen kommer typ 22/12. Vi har alltid riktig gran och den ska ju helst inte barra före julafton ;).
Jul med små barn saknar jag.

Kram

Svar: Ja tanken är att vi med ska ha riktigt gran, och de e ju det här med barren..och frågan här hur snäll Juni kommer vara mot granen :) ja det är mysigt när det är barn med på julen!
Kram
Challe Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela