challekarlsson

Mamma till Juni

Jul i stugan

Publicerad 2013-11-26 20:10:01 i Inredning, Min dag,

Har pysslat lite nu ikväll när vi kom hem från svärföräldrarna. Är nu (nästan) redo för första advent, och första julklapparna är inslagna! Two done, MANY to go!





Ikväll satt vi och planerade lite vem som skulle fixa vad inför julafton. Det ska bli så mysigt att fira jul hemma hos oss! Längtar!

Har fått meddelat att sedan jag ändrade designen på bloggen så har det varit svårt att läsa den i mobilen. Är det ngn mer som haft problem med det?

Kram

Kommentarer

Postat av: Ärtan

Publicerad 2013-11-26 20:34:49

Ja, jag har också svårt att läsa i mobilen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela