challekarlsson

Mamma till Juni

Tips?!

Publicerad 2013-11-28 09:22:23 i Allmänt,

Dagens tips måste nog ändå vara att åka till Rusta och köpa sig ett schampoo eller två :) 

Jag brukar alltid ha två schampoo/balsam att variera mellan, fråga mig inte varför? Har väl inbillat mig att det är bra :) Ett schampoo som jag brukar köpa på Rusta är Aussie, doftar bubbelgum, yum! Säljs på bl.a. Åhléns , men är minst 40 kr billigare på Rusta! Men idag kom jag hem med detta istället..
..har haft Maroccan olja och inpackning innan som jag gillat, hoppas detta med är bra! Valde på detta och TIGI, som jag också testat tidigare. Dem sålde TIGIs stora pumpflaskor för 99 kr, ganska mycket billigare än om man köper hos frisören.

Ja det var alltså dagens tips, om det nu är någon som är i färd med att köpa nytt schampoo? :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela