challekarlsson

Mamma till Juni

Är det semester..

Publicerad 2013-08-26 23:08:38 i Min dag,

..så är det! Då kan man ha rosekväll en måndag..dock körde både Palle och jag, men flaskan var STOR och fin :)

Ikväll blev det även ett pass i Fjälkingebacke med "bara-för-att-det-är-kul"-gruppen. Kan nog vara den jobbigaste rundan ever..sprang 3 km, men det kändes som en mil!..eller vänta..har jag sprungit en mil någon gång?? Nä de har jag nog inte..haha ja så som jag tror att en mil känns då :) Det är ju väldans kuperat, så mjölksyra AB i benen! Efter två varv blev det backintervaller, idag va vi grymma allihopa!

Kan verkligen rekommendera en tur dit om man vill springa lite kuperat och få lite backträning.

Nu kommer jag sova gott!

/Challe

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2013-08-27 19:49:09

Det stör mig fortfarande att det känns mer i flåset än i musklerna när jag springer backintervaller. Alltid likadant. Det är nog inte så att jag är så jäkla grymt stark i benen, nej, det är nog orken det är fel på. Tränar vidare.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela