challekarlsson

Mamma till Juni

Jord under naglarna

Publicerad 2013-08-25 22:48:07 i Allmänt,

Våra vänner hade hallonplantor som den skulle göra sig av med..synd att slänga så fina hallonplantor, så jag tog dem under mina vingar och dem fick flytta hem till oss. Så idag efter 4-årskalaset såg jag till att få lite jord under naglarna. Det har jag gjort på tok för sällan i sommar, därmed också resultatet av massor med fint ogräs..suck!

Men jag lyckades fixa till en "hallonrabatt" och en "blåbärsrabatt". Nu hoppas jag bara att dem överlever flytten och fortsätter att leverera utsökta bär, år efter år :)

..och det där ogräset?..ja det är fortfarande kvar...

/Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela