challekarlsson

Mamma till Juni

The weekend

Publicerad 2013-12-08 19:09:45 i Allmänt,





Helgen har gått i en rasande fart! Besök och utflykter om vart annat, och lite familjemys i lördagskväll. 

Ikväll så fick det bli pulled chicken, gott! Det var lätt och snabbt att göra, och minst lika gott, om inte godare, som pulled pork. Receptet vi använde oss av hittar ni i buffétidningen. Kommer inte ihåg om det var i det senaste numret eller de innan. 

Beställde precis lite smink från Nordicfeel.se. Jag använder inte mycket smink och kan inte mycket om det heller :) Dock använder jag mig av Bareminerals mineralfondation. Lätt att applicera och blir inget "tjockt lager" i ansiktet. Det jag ville komma till iaf är att på Nordicfeel så var det nästan halva priset i jämfört med Åhléns eller Hälsa och helhet. Ett tips till er som använder er av samma märke:) 

Hoppas ni haft en fin helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela