challekarlsson

Mamma till Juni

Du och jag..

Publicerad 2013-11-13 14:37:00 i Allmänt,

Efter två dagar på jobbet så har det varit extra mysigt att umgås hela dagen, bara jag och Juni. Eftersom solen visade sig så bestämde vi oss för att gå in till tivoliparken och mata ankorna och leka på lekplatsen. Det va roligt ända fram tills Juni fick sin första fläskläpp, lilla pluttan! Men det gick över ganska snabbt efter några sving i gungan!
 
Vi var också uppe på stan och hämtade en brevlåda som vi fått av min syster, så fin! Den finns på Borett, i många olika färger.
 
 
 
 
 
 
 


Invigde nya mössan som vi köpte i Stockholm, fick godkänt :)
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela