challekarlsson

Mamma till Juni

Hipp hipp hurra!

Publicerad 2013-11-08 22:57:40 i Juni,

Tänk ett helt år?! Vår älskade lilla tjej tittade ut för exakt ett år sedan (om några minuter :) ) minns det som om det var igår, förlossning, BB, första barnvagnsturen, första badet...

Idag ställde vi klockan och gick upp och  sjöng för skruttan. Komiskt nog så hade jag svårt att somna igår för att jag var så förväntansfull inför idag :) 

Eftersom Junis farfar fyllde 60 igår så hade vi kalas för dem båda idag. Så tårta och champagne hos oss, sedan bowling och restaurang besök. En härlig dag, och jag hoppas att Juni har förstått att det har varit en lite extra speciell dag :)

Födelsedagspresenten fick en stor puss! 

Dagen till ära så fick lillan ha "pippilottor", så sött!


Och igårkväll bakades ytterligare en tårta, en päron och chokladtårta.

Nu laddar vi för kalas i morgon och på söndag med! 

Hoppas Ni får en bra helg!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela