challekarlsson

Mamma till Juni

Häxa

Publicerad 2013-10-27 22:38:28 i Allmänt,

Igår firades några vänner till oss, dem hade bjudit in till halloweenfest! Skoj när alla engagerar sig och klär ut sig!

Med lite mindre fantasi så blev det häxa för min del...och ja, jag fick höra skämtet: men då behöver du ju inte klä ut dig!?...ex antal gånger :) 

Men där var några riktigt bra utklädnader, kolla här!





En mycket trevlig fest! Har varit ett år med många festligheter, många vänner som fyllt jämt! En 30 årsfest kvar detta året, så nu börjar vi ladda för den :)

/Challe

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-10-28 11:54:24

Åh fy vilka utklädnader, de vill man inte stöta på mitt i natten!;-)
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela