challekarlsson

Mamma till Juni

Kamera tömning

Publicerad 2013-09-09 21:45:02 i Allmänt,

Satte mig för att tömma kameran inför resan. Åh vad många härliga bilder jag hittade som jag helt glömt bort att jag hade tagit!! Jag satt härom dagen och gav mig själv lite bannor för att det känns som om jag inte har fotat något i sommar..men nu ser jag att jag har lyckats fånga några guldkorn! Här kommer några..
 
 
Tror ni hon ser en fisk?...
 
 
 
Så vacker kväll nere vid havet!
 
Jag har sagt det förr..och säger det igen..denna ungen älskar att bada!
 
 
 
Ta hand om er!
/Challe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela