challekarlsson

Mamma till Juni

Vardagslyx

Publicerad 2013-09-26 17:00:25 i Allmänt,

Vardagslyx när Palle slutar tidigt! Mysigt att få en dag mitt i veckan som vi kan hitta på saker tillsammans. Igår efter babysimmet så sov Juni hela 2,5 timme (!) och då passade vi på att träna tillsammans på gräsmattan. Kul att kunna träna tillsammans! Och extra kul att kunna göra det ute i strålande sol!

Det blev Tabataintervaller och parövningar, tumme. upp för de!


Igår efter babysimmet så höll jag även ett pass för ett glatt gäng. Det blev Tabataintervaller även för dem, parövningar och lite stafett. Det va roligt! Ryktet om vår lilla träningsgrupp hade spridit sig, och dem ville prova det vi brukar träna tillsammans. Förhoppningsvis så blev iallafall några inspirerade!

/Challe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Challe Karlsson

Välkommen hit! Här skrivs det om allt mellan himmel och jord, men mycket om mammalivet, träning och matlagning. På återseende hoppas jag! Och jag skulle bli så glad om du lämnade en kommentar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela